+ Info
HOTEL GAMETXO
Ibarrangelu, VIZCAYA (Bizkaia)
N. Registre 480330
L'allotjament està situat a Ibarrangelu, a la comarca de 'VIZCAYA', província de Bizkaia. Amb capacitat màxima per 65 disposa de 4 Habitacions, 3 Apartaments y 1 Casas El nostre allotjament disposa de Xemeneia pròpia, Calefacció, Jardí-terrassa, Cuina pròpia, parking, Llenya gratis, rentadora
, forn
, microones
, llençols y tovalloles Es troba a l'anomenada Espanya verd, situada al Nord, amb un clima més suau, per la seva proximitat al mar Cantàbric.
No admet mascota
Aire condicionat
Connexió a Internet
Xemeneia
Equipat per a discapacitats
Jardí-terrassa
+ Info
L'allotjament està situat a "VIZCAYA", al municipi de "Ibarrangelu" (fora de casc urbà, a 7 km de la població). Es tracta d'un lloc muntanyós, próximo a la costa (a 2 km de la platja "LAIDA"). També pot visitar Urdaibai (0 KM), Bilbao (45 KM), Lekeitio (25 KM), Guernica (11 KM). L´allotjament disposa de connexió a internet, aire condicionat (només en estances principals), servei spa, jardí-terrassa, bar-cafeteria.
General:
- Connexió a Internet
- No admet mascota
- Espai lliure de fums

- Inclòs: llençols, tovalloles, paper higiènic


En zones comunes:
- spa, Jardí (9000 m².), Zona lúdica infantil
Bestreta
- Bestreta 30%: El pagament es realitzarà per Dades de la tarjeta

La resta ho abonarà el client a la seva arribada a l'establiment
Condicions
Veure condicions de reserva

POLÍTICA DE CANCELACIÓN


La política de cancelación se aplica a todas las anulaciones realizadas durante los 3 días previos a la entrada al hotel (excepto t. alta que son 7 días) o durante la estancia del cliente, sin haber cumplido con las noches reservadas.

- Validez:
Se aplicará durante todos los meses del año.

- Tarjeta de Crédito: Se solicita para confirmar una reserva un número de tarjeta de crédito con fecha de caducidad en señal de garantía. Se realizará un cargo a la tarjeta de crédito en concepto de depósito.

- Transferencia bancaria: Siempre a solicitud expresa del cliente, puede sustituirse el cargo a la tarjeta de crédito, realizando en su lugar una transferencia bancaria a la cuenta del hotel en concepto de depósito. En este caso, se solicita el envío del comprobante al fax 94- 627 77 11.

- Depósito: El importe cargado en concepto de depósito, varía según la estancia del cliente:

o Estancias de 1 noche: cargo del 20 € o el 100%
o Estancias de 2 noches: cargo del 50%
o Estancias de 3 o más noches: cargo del 30%

- Penalización 1: (El cliente anula la reserva fuera del plazo estipulado.)

Se aplicará gastos de cancelación, para todas aquellas anulaciones realizadas fuera del plazo estipulado, el importe total cargado a la tarjeta de crédito en concepto de depósito, o bien el importe total transferido al hotel.

- Penalización 2 (una vez que el cliente esté alojado) : El importe a ser cargado en concepto de penalización , una vez iniciada la estancia en el hotel , varía según el número de noches cancelada:


o Cancelación de 1 noche: cargo del 100%
o Cancelación de 2 noches: cargo del 50%
o Cancelación de 3 o más noches: cargo del 30%
Situació
Logotipo Mi web