+ Info
Hotel Rural Vilaflor
Vilaflor, ABONA (MACIZO CENTRAL) (Sta. Cruz de Tenerife)
N. Rexistro ,,
O aloxamento atópase en Vilaflor, na bisbarra de 'ABONA (MACIZO CENTRAL)', provincia de Sta. Cruz de Tenerife. Ten unha capacidade máxima para 20 persoas e dispón de O noso aloxamento dispón de Calefacción, parking, lavadora, roupa y toallas.
Admite mascota
Conexión a Internet
Cheminea
Grella
Xardín-terraza
+ Info
A propiedade está situada no "ABONA (MACIZO CENTRAL)", no municipio de "Vilaflor" (dentro urbana). É un lugar montañoso. Tamén podes visitar El Teide (Teleférico) (15 KM), Parque del Teide (15 KM), El Observatorio Astronómico (25 KM), Parque Natural Corona Forestal (25 KM). O establecemento ten conexión a internet, xardín-terraza, grella, restaurant, ten cociña, lavadora.
Anticipo
- Non require adianto. O importe total aboarase á chegada.
Condicións
Ver condicións de reserva
Su tarjeta de crédito será utilizada sólo para garantizar su reserva. El pago de la estancia se hará en el hotel. El Hotel se reserva el derecho de preautorizar la tarjeta de crédito antes de la fecha de entrada.

Si Cancela o modifica la reserva hasta 24 horas antes de la fecha de llegada, el establecimiento no cargará ningún importe, fuera de este plazo o no se presenta, el establecimiento cargará el 70% de la estancia completa.

*Para garantizar su reserva es necesaria una tarjeta de crédito valida.
Situación
Logotipo Mi web