+ Info
Legaire etxea
Araya, ARAYA (Araba/Alava)
N. Registre XVI00040
L'allotjament està situat a Asparrena, a la comarca de 'ARAYA', província de Araba/Alava. Amb capacitat màxima per 18 es pot llogar complert. Disposa de 4 Habitacions El nostre allotjament disposa de Xemeneia pròpia, Calefacció, Jardí-terrassa, Llenya gratis, rentadora
, llençols y tovalloles Es troba a l'anomenada Espanya verd, situada al Nord, amb un clima més suau, per la seva proximitat al mar Cantàbric.
Admiteix mascota
Connexió a Internet
Xemeneia
Barbacoa
Equipat per a discapacitats
Jardí-terrassa
  • Activitats complementàries
  • Activitat rural
  • Bicicletes
  • Caminades
  • Horta orgànica
  • jocs de taula
  • Espai de jocs infantils
+ Info
L'allotjament està situat a "ARAYA", al municipi de "Asparrena (Araya)" (). Es tracta d'un lloc muntanyós. L´allotjament disposa de connexió a internet, jardí-terrassa, barbacoa, disposa de cuina, rentadora
, pista de padel, ping-pong.
General:
- Connexió a Internet
- Admite mascota


- Inclòs: llençols, tovalloles, paper higiènic
- Pàrquing gratuït

En zones comunes:
- Jardí (200 m².), Barbacoa, àrea de pícnic, Taula i cadires
Bestreta
- Bestreta 30%: El pagament es realitzarà per Transferència o Bizum.
La resta ho abonarà el client a la seva arribada a l'establiment
Condicions
Veure condicions de reserva
-CONTRATO DE LAS CONDICIONES DE RESERVA CLIENTE-PROPIETARIO-

El propietario del establecimiento está obligado a tener disponible para el cliente la estancia contratada en fecha y forma convenida, tras el envío del justificante de reserva, atendiendo a las siguientes condiciones:

CONDICIONES DE LA RESERVA:
Una vez El Cliente haya realizado la reserva se procederá a un cargo del 30% sobre la tarjeta que el cliente haya dejado a modo de garantía. Se cargará el importe total al menos 1 día antes de la llegada.
* Carga de coche Eléctrico 10€ al día durante 12 horas máximo , se tiene que abonar a la llegada al establecimiento.

MODIFICACIÓN DE LA RESERVA:
Se atenderán las modificaciones de reservas siempre que dicha modificación sea anunciada con tiempo y de forma que no altere las restantes reservas que la casa tenga para esas fechas. Deberán estar de acuerdo ambas partes, y se enviará un nuevo justificante de reserva, para cualquier tipo de modificación por favor ponerse en contacto con en este número 607 54 79 16.

CONDICIONES DE CANCELACIÓN:
Si cancelas o modificas la reserva hasta 30 días antes de la fecha de llegada, el establecimiento no efectuará cargos. Si cancelas o modificas la reserva fuera de plazo o no te presentas, el establecimiento cargará la estancia completa.
Si no se presenta, sin haberlo comunicado previamente, podrá ser penalizado con el 100% del importe de la reserva y no se le permitirá el acceso a nuestro alojamiento en futuras ocasiones.
Situació
Logotipo Mi web