+ Info
Legaire etxea
Araya, ARAYA (Araba/Alava)
N. Rexistro XVI00040
O aloxamento atópase en Asparrena, na bisbarra de 'ARAYA', provincia de Araba/Alava. Ten unha capacidade máxima para 18 persoas e pódese alugar completo. Dispón de O noso aloxamento dispón de Cheminea propia, Calefacción, Xardín-terraza, Leña de balde, lavadora, roupa y toallas. Atópase na chamada España verde, situada no Norte, cun clima máis suave pola súa proximidades ao mar Cantábrico.
Admite mascota
Conexión a Internet
Cheminea
Grella
Equipados para discapacitados
Xardín-terraza
  • Actividades complementarias
  • Actividade rural
  • Bicicletas
  • Paseos
  • Xardín orgánico
  • xogos de mesa
  • Zona de juegos para niños
+ Info
A propiedade está situada no "ARAYA", no municipio de "Asparrena (Araya)" (). É un lugar montañoso. O establecemento ten conexión a internet, xardín-terraza, grella, ten cociña, lavadora, pista de padel, ping-pong.
Geral:
- Conexión a Internet
- Admite mascota


- Incluídos: roupa, toallas, papel hixiénico
- Aparcamento gratuíto

Nas áreas comúns:
- xardín (200 m².), Grella, área de picnic, Mesa e cadeiras de xardín
Anticipo
- Anticipo 30%: O pago realizarase por transferencia o Bizum.
A resto será aboado polo cliente directamente á súa chegada ó aloxamento
Condicións
Ver condicións de reserva
-CONTRATO DE LAS CONDICIONES DE RESERVA CLIENTE-PROPIETARIO-

El propietario del establecimiento está obligado a tener disponible para el cliente la estancia contratada en fecha y forma convenida, tras el envío del justificante de reserva, atendiendo a las siguientes condiciones:

CONDICIONES DE LA RESERVA:
Una vez El Cliente haya realizado la reserva se procederá a un cargo del 30% sobre la tarjeta que el cliente haya dejado a modo de garantía. Se cargará el importe total al menos 1 día antes de la llegada.
* Carga de coche Eléctrico 10€ al día durante 12 horas máximo , se tiene que abonar a la llegada al establecimiento.

MODIFICACIÓN DE LA RESERVA:
Se atenderán las modificaciones de reservas siempre que dicha modificación sea anunciada con tiempo y de forma que no altere las restantes reservas que la casa tenga para esas fechas. Deberán estar de acuerdo ambas partes, y se enviará un nuevo justificante de reserva, para cualquier tipo de modificación por favor ponerse en contacto con en este número 607 54 79 16.

CONDICIONES DE CANCELACIÓN:
Si cancelas o modificas la reserva hasta 30 días antes de la fecha de llegada, el establecimiento no efectuará cargos. Si cancelas o modificas la reserva fuera de plazo o no te presentas, el establecimiento cargará la estancia completa.
Si no se presenta, sin haberlo comunicado previamente, podrá ser penalizado con el 100% del importe de la reserva y no se le permitirá el acceso a nuestro alojamiento en futuras ocasiones.
Situación
Logotipo Mi web