+ Info
Senderos del Jerte
Navaconcejo, VALLE DEL JERTE (Cáceres)
N. Registre AT-CC-00255
L'allotjament està situat a Navaconcejo, a la comarca de 'VALLE DEL JERTE', província de Cáceres. Amb capacitat màxima per 56 es pot llogar complert. Disposa de 3 Apartaments El nostre allotjament disposa de Xemeneia pròpia, Calefacció, Aire condicionat, piscina propia, Jardí-terrassa, Cuina pròpia, Barbacoa, parking, Llenya gratis, rentadora
, microones
, rentaplats
, llençols y tovalloles Esta provincia se encuentra en el oeste de España. Pertenece a la comunidad de Extremadura, un destino turístico cada vez más solicitado por sus ciudades monumentales, sus zonas naturales y por contar con importantes reservas de aves.
No admet mascota
Piscina
Aire condicionat
Connexió a Internet
Barbacoa
Jardí-terrassa
  • Activitats complementàries
  • Pista de pàdel
  • jocs de taula
+ Info
L'allotjament està situat a "VALLE DEL JERTE", al municipi de "Navaconcejo" (). Es tracta d'un lloc muntanyós. L´allotjament disposa de connexió a internet, aire condicionat (en totes les estades), piscina, jardí-terrassa, barbacoa, disposa de cuina, rentadora
, pista de padel.
General:
- Connexió a Internet
- No admet mascota
- Espai lliure de fums
- Inclòs: llençols, tovalloles, paper higiènic
- Pàrquing gratuït

En zones comunes:
- Taula i cadires
Bestreta
- Bestreta 30%: El pagament es realitzarà per Transferència
Condicions
Veure condicions de reserva
- Hora d'entrada: 16:00
- Hora de sortida: 12:00

-Solicitamos un anticipo del 30% sobre el total de la factura. Una vez acreditado el pago del anticipo en un plazo de 24 horas, le remitiremos Confirmación de Reserva con un Localizador que le permitirá efectuar los cambios que considere oportuno.
-A la entrega de llaves se abonará en efectivo el 70% restante de la reserva y se rellenarán las fichas de registro, correspondiente a cada cliente, presentando el DNI.
-Bajo ninguna circunstancia se permitirán más personas que las establecidas, según el contrato de reserva del alojamiento.
No disponemos de una recepción como tal, por eso, es importante avisar de la hora de llegada, con suficiente antelación para poder organizarnos.
-Si cancelas o modificas la reserva hasta 15 días antes de la fecha de llegada, el establecimiento no efectuará cargos. Si cancelas o modificas la reserva fuera de plazo o no te presentas, el establecimiento cargará el 30% de toda la estancia. En todo caso, si es posible, podemos guardar el importe de la reserva para utilizarla en un plazo máximo de 3 meses. Si la reserva la realiza a través de otras plataformas y operadores las condiciones de reserva y cancelación serán la que éstos establezcan.

Vídeo
Situació
Logotipo Mi web