+ Info
HOTEL GAMETXO
Ibarrangelu, VIZCAYA (Bizkaia)
N. Rexistro 480330
O aloxamento atópase en Ibarrangelu, na bisbarra de 'VIZCAYA', provincia de Bizkaia. Ten unha capacidade máxima para 65 persoas e dispón de O noso aloxamento dispón de Cheminea propia, Calefacción, Xardín-terraza, Cociña propia, parking, Leña de balde, lavadora, forno, microondas
, roupa y toallas. Atópase na chamada España verde, situada no Norte, cun clima máis suave pola súa proximidades ao mar Cantábrico.
Non admite mascota
Aire acondicionado
Conexión a Internet
Cheminea
Equipados para discapacitados
Xardín-terraza
+ Info
A propiedade está situada no "VIZCAYA", no municipio de "Ibarrangelu" (fóra da cidade, a 7 km da cidade). É un lugar montañoso, preto da costa (2 km da praia "LAIDA"). Tamén podes visitar Urdaibai (0 KM), Bilbao (45 KM), Lekeitio (25 KM), Guernica (11 KM). O establecemento ten conexión a internet, aire acondicionado (só nas principais salas), servizo spa, xardín-terraza, bar-cafetería.
Geral:
- Conexión a Internet
- Non admite mascota
- Espazo libre de tabaco
- Incluídos: roupa, toallas, papel hixiénico

Nas áreas comúns:
- spa, xardín (9000 m².), Xogos para nenos
anticipo
- anticipo 30%: O pago realizarase por Tarxeta para a garantía
Condicións
Ver condicións de reserva
- Hora de entrada: 14:00
- Hora de saída: 12:00


POLÍTICA DE CANCELACIÓN


La política de cancelación se aplica a todas las anulaciones realizadas durante los 3 días previos a la entrada al hotel (excepto t. alta que son 7 días) o durante la estancia del cliente, sin haber cumplido con las noches reservadas.

- Validez:
Se aplicará durante todos los meses del año.

- Tarjeta de Crédito: Se solicita para confirmar una reserva un número de tarjeta de crédito con fecha de caducidad en señal de garantía. Se realizará un cargo a la tarjeta de crédito en concepto de depósito.

- Transferencia bancaria: Siempre a solicitud expresa del cliente, puede sustituirse el cargo a la tarjeta de crédito, realizando en su lugar una transferencia bancaria a la cuenta del hotel en concepto de depósito. En este caso, se solicita el envío del comprobante al fax 94- 627 77 11.

- Depósito: El importe cargado en concepto de depósito, varía según la estancia del cliente:

o Estancias de 1 noche: cargo del 20 € o el 100%
o Estancias de 2 noches: cargo del 50%
o Estancias de 3 o más noches: cargo del 30%

- Penalización 1: (El cliente anula la reserva fuera del plazo estipulado.)

Se aplicará gastos de cancelación, para todas aquellas anulaciones realizadas fuera del plazo estipulado, el importe total cargado a la tarjeta de crédito en concepto de depósito, o bien el importe total transferido al hotel.

- Penalización 2 (una vez que el cliente esté alojado) : El importe a ser cargado en concepto de penalización , una vez iniciada la estancia en el hotel , varía según el número de noches cancelada:


o Cancelación de 1 noche: cargo del 100%
o Cancelación de 2 noches: cargo del 50%
o Cancelación de 3 o más noches: cargo del 30%
Situación
Logotipo Mi web