Totes les valoracions i comentaris que pots veure en aquesta pàgina han estat recollides d'usuaris que prèviament van realitzar la seva reserva i van gaudir dels nostres serveis, de manera que són reals 100%.
Aquest usuari només ha puntuat, no ha escrit cap comentari
La cocina lo mejor, exquisita. El personal muy amable y atento. La climatización estupenda. Las camas muy cómodas pero las almohadas muy bajas y el recinto muy bonito, aunque el paisaje se estropea un poco con la carretera. Lamentablemente, la piscina muy sucia, no me atreví a bañarme y el champú no deja el pelo limpio, tuve que pedir a una invitada del suyo propio. En general bien, una pena la piscina sucia.
Un bon lloc per descansar, còmode, agradable.
Todo el personal muy amable, el lugar es muy bonito y cuidado.
Un espai molt agradable i ens vam sentir super ben atesos. Tot perfecte i en boníssimes condicions. Una gent molt amable i atenta.
Aquest usuari només ha puntuat, no ha escrit cap comentari
Tout d'abord merci pour votre accueil si chaleureux. Nous avons été bien loge , une bonne soirée paisible et réparatrice dans cet hôtel de qualité. Nous sommes ravis.
Aquest usuari només ha puntuat, no ha escrit cap comentari
Aquest usuari només ha puntuat, no ha escrit cap comentari
Disfrutable i acollidor, i Besalú sempre té tot l'encant.
Molt correcte tot. Personal molt amable.
Vam passar uns dies molt tranquils i agradables en parella. Ens va encantar la zona i l’arcada de Fares. Vam anar amb la nostra gosseta que va estar super còmode i agraïda del regal que li van fer.
Tot i que millorariem alguna cosa, vam gaudir molt la nostra estada.
Actualitzarà les joguines de la caseta del jardí, perque es una molt bona idea que va encantar a les nenes pero no hi havia guixos per pintar a la pissarra, ni platets a les cuinetes, i moltes joguines trencades...
Molt interessant tenir burros i granotes!!!
Aquest usuari només ha puntuat, no ha escrit cap comentari
El personal fue super amable y nos ayudó muchísimo. Al haber un problema con la habitación nos dieron una de mayor tamaño sin coste adicional. El desayuno fue muy bueno. Muy recomendable!
Aquest usuari només ha puntuat, no ha escrit cap comentari
Gràcies per ajudar-nos a millorar
L ARCADA DE FARES